IKLAN SEBENTAR

Sunday, January 24, 2010

Mommy to be!

Alhamdulillah...
Pagi2 lagi Faizal suruh saya buat UPT sbb tak period... Mmg kami bercadang nk menimang cahaya mata... Dah ready sgt! Pagi2 lagi saya wat UPT guna test kit dari guardian... Saya tgk ada dua garis. Tapi saya tak pulak rasa positif sbb biasa sy guna yg Clear Blue... Kalau Clear Blue ada cross baru positif... Erm! Saya kuar toilet dan takde rasa apa2... Faizal tanya mcm mana yang? Selamba je saya cakap negatif... Tapi faizal tanya nape breast u sakit? Period pain takkan sakit sgt mcm tu? Saya jawab je entah!
Tapi tiba2 tangan rasa mcm gatal nak baca balik kotak UPT tu... Whaat? Positif?
Begitulah mula2 kami dapat tau yg saya pregnant...Rezeki kami lah sbb mudah jugak nak pregnant... Saya mmg tak bercadang utk terus pregnant lepas kawin memandangkan kami mmg tersangat busy dgn perniagaan yg baru setahun jagung...tp 2nd year of marriage telinga mula berdarah n sakit dgn kata2 org... lpas 2 tahun stengah nikah kami pegi jumpa Prof Hamid Arshat dan bagi tahu kami nak anak... Sebulan lepas ikut pemakanan yg Prof bagi Alhamdulillah ada rezeki kami...
Saya teruja sbb mmg saya bersedia nak jadi ibu...

7 comments:

  1. senyap2 ada blog lain eh, hehehe...

    ReplyDelete
  2. hi ina :)
    congrats on ur new born. saya mmg slalu baca blog yg lagi satu tu :)

    and dah agak u pregnant masa tgk gamba kt wedding di MITC tu dh nmpk baby bump hehe

    anyway
    saya baru je gugur julai lepas
    boleh tak share tentang pemakanan yg dr hamid bagi tu sbb saya ni mmg susah sket kot because irregular period :)

    thanks dan selamat bersengkang mata! hehe

    ReplyDelete
  3. Memey:tq dear..ye ke? ramai gak yg tegur lpas publish gambar kt MITC tu...
    gugur? bape bulan? kenapa? share..bole.. u bg emel ye... nnti i emelkan...tq.

    ReplyDelete
  4. .:: TAHNIAH!!! baru je tau arini... Fuh!!! Lambat sungguh saya tahu... Hehehe!!! Anyway, congrats for both mummy & daughter... Harap2 lepas nie rezeki saya plak... Boleh share ke ttg pemakanan yang dr hamid tu beri??? *wink!!! *wink!!! ::.

    ReplyDelete
  5. MM: tq very much... pemakanan tu mkn vit n supplement...u bg emel nnti i emel...

    ReplyDelete
  6. .:: Thank you!!! Thank you!!! Thank you!!! email kat captainpowerii@yahoo.com... Thanx a lots!!! ::.

    ReplyDelete